Staże zagraniczne - Portugalia - weekend

Opublikowano: 2015-09-27 20:22

Portugalia - weekend

Sobota - 26.09.2015

"Dzisiaj zwiedzaliśmy Lizbonę w towarzystwie Laili. Do miasta dopłynęliśmy promem, w czasie podróży mogliśmy zaobserwować rybaków zbierających muszle z dna rzeki, gdyż był odpływ. Po przybyciu do Lizbony Leila pokazała nam wiele ciekawych miejsc. Między innymi zwiedziliśmy zamek, z którego zrobiliśmy dużo pięknych zdjęć panoramy miasta, poszliśmy do muzeum karoc, mieliśmy także przyjemność spróbowania miejscowego przysmaku w miejscu, w którym powstał (Pasteis de nata). Odwiedziliśmy mnóstwo pięknych miejsc. Lizbona nas zachwyciła i z chęcią wrócimy do niej ponownie. Życzymy wszystkim udanej niedzieli, a my jutro jedziemy do Sintry"

Niedziela - 27.09.2015

"Dzisiejszego dnia udaliśmy się do Sintry, gdzie zwiedziliśmy Palacio Da Pena. Następnie udaliśmy się na Cabo Da Roca, skąd roztaczał się piękny widok na ocean i chmury nad nim. Później pojechaliśmy na plażę w Cascais, gdzie zażyliśmy odświeżającej kąpieli. Mogliśmy również podziwiać wyczyny surferów i kitesurferów, którzy korzystali ze wspaniałych fal. Zwieńczeniem naszej wycieczki był zakup pamiątek w sklepiku, gdzie miły pan miał bardzo dobre zdanie o Polakach, więc dał nam zniżki i obdarował butelką wody. Po powrocie do Montijo poszliśmy do kawiarni na kawę. Niedzielę spędziliśmy aktywnie i wesoło."